אתה תודה לנו – 5 דברים על איתור נזילות מים

Wiki Article

אז אחרי שהסברנו קצת כמה עולה איתור נזילות, הבנו שהמחיר הוא חשוב מאוד, השירות יכול להפוך את התיקון לנעים יותר וכמובן הציוד המתקדם קריטי כדי שנוכל למצוא עבורכם את התקלה ולהתחיל במלאכת התיקון. בנוסף לכל אלו, יש עוד פרמטר שחשוב לשים עליו דגש והוא כמובן הניסיון ועם הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים אפשר להגיע לפתרון של כל תקלה כי פשוט אחרי שכבר ראינו הכל שום דבר לא יכול להפתיע אותנו.

כאשר מדובר בנזילות של מים, אם זה בביתכם או אם זה במשרד, זה עלול לגרום נזק רב וכבד לרכוש.

לפעמים גם לא מדובר בתקלה מורכבת כמו למשל מרווח בין אריחי האמבטיה או נזילה סמויה שמגיעה מהאסלה בכלל. במקרים כאלה אין כל צורך בגלאי לאיתור נזילות מים, אלא אפשר להסתפק באינסטלטור או בהנדי מן לתיקון התקלה. לעתים בכלל נצטרך קבלן איטום במקרים יותר מורכבים ולכן כל תקלה לגופה.

בהמשך החלו להשתמש בה כדי לזהות עומס ייתר במערכות חשמל העומדות בפני קריסה איתור נזילות כתוצאה מהתחממות. ברור כי זיהוי כזה הוא בבחינת אמצעי נוסף למניעת כל נזק או אף אסון אפשרי.

בניין שחיבור הבטון מסביבו ליד הקרקע, התפורר במשך השנים.

כלומר, יכול מאוד להיות שנזהה רטיבות בקירות הסלון, אבל הנזילה בכלל תגיע מבחוץ בעקבות ליקויים באיטום או בעיה במרזבים.

המטרה היתה לאפשר להם להבחין באנשים ובבעלי חיים, מאחר ומדובר במצלמה המזהה את חומו של הגוף החי.

נשימה של נבגי העובש באוויר עלולה לגרום לפגיעה בריאותית רבות ולא רצויות.

ובכל זאת, מה עושים? שהרי ברור כי איתור נזילות מים, מחיר משמעותו לרוב להכנס לתוך הקיר ולתקן את הצינור הפגום.

לדוגמא צנרת ביוב מברזל ישנה וחלודה שהחלה להתפרק והמים התפרצו ממנה,

א.ל איתור נזילות הוקמה מתוך חזון ברור: להפעיל את האמצעים החכמים והמתקדמים ביותר הקיימים כיום בתחום במטרה לסייע לקהל לקוחותינו לאתר את הנזילה במערכת האינסטלציה שלכם בדרך אלגנטית – ועם נזקים מינימליים ככל הניתן.

המצלמה הטרמית מאתרת נזילות ללא צורך לעקור מרצפות ולחפור בקירות, פשוט עוברת ומאתרת באופן נקי וחלק את מקורות הנזילה המדויקים לטיפול האינסטלטור.

מצלמה תרמית היא מצלמה הפועלת על אנרגיית חום בשילוב גלי אינפרא אדום. כשיש מצב של נזילה משתנה הטמפרטורה בתוך הקיר. צבעים בהירים כמו כחול וירוק מעידים על אזורים קרים לעומת צבעים חמים כמו אדום וכתום מעידים על אזורים חמים.

מיד כאשר יש חשש לנזילה ממהרים ומזמינים צוות איתור נזילות במצלמה תרמית בצפון.

Report this wiki page